Era as

Idag blev jag ihjälskrämd av två as.

Var och handlade med mamma för vi skulle baka pizza! Sen när jag kom tillbaka så frågade Lasse om jag hade disk på mitt rum och om jag kunde ta ut det och jag bara jaja, så gick jag och så när jag kom in i mitt rum så såg jag min säng... och täcket som låg helt som en bula som om någon låg under, och tänkte "Wtf? mamma är i köket, lasse är i köket... jag är här... vem fan är där?" och sen dyker Fias ansikte upp och sen Nicoles. HAHAAAAAHA. Chocken! Så jävla rädd!


Kommentarer
Postat av: Neina

Hahaha, cpbarn!

2009-05-09 @ 11:36:28
URL: http://neina.blogg.se/
Postat av: chuck

haha vi e fan bäst!

2009-05-09 @ 18:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0