Veckans musiknostalgi!

Kör med en sånhär också!

Eminem.
Är väl ändå kung! Fia som lurade på mig att lyssna på Eminem nu i veckan och de är så mmmnostalgiskt! Vettefasen hur gammal man var när han började bli känd. Typ tio? Sjuke. I alla fall, nästan alla hans stora hits är skitbra! Jag borde lyssna lite mer på allt annat, men de hinner jag aldrig med för jag är för upptagen med att lyssna på de jag redan gillar. Och sen är jag för trött på den genren så blir liksom inte mer. Ehe... Här är i alla fall världens mest äglåt! SÅ EGOBOOST, de gillar jag.

       Eminem - Without me


(01:23) mikael.: jag ska lära mig en eminem låt så jag kan sjunga den för dig imorgon
Den kan du få lära dig!



Kommentarer
Postat av: Neina

Haha äntligen en massa updates.. eminem foo sååår. kändes lite annorlunda att höra honom nu än när man var mini

2009-03-03 @ 09:11:18
URL: http://neina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0