Nina af Ugglas

Idag åkte Nina af Ugglas hem, blev faktiskt lite ledsen och grät när hon skulle gå. Det har väl aldrig hänt förut? Haha. Får åka och hälsa på snart, jag har ju faktiskt turen att läsa på distans! Ger lite mer frihet att åka istället för att spara allt till loven för de är oftast då jag är som tröttast och helst bara vill vara hemma.

Världens bästa syster! Nina af Ugglas in uggs! Haha, alltså ni ska bara höra henne när hon imiterar Caroline af Ugglas låt snälla snälla, det är så jävla likt att jag knappt hör skillnad på vem som är vem. Hahaha, så grymt!

Kommentarer
Postat av: Neina

jag saaaknar dig :(

kom hit snart!

2009-03-15 @ 22:02:38
URL: http://neina.blogg.se/
Postat av: Ronny

Hej! Ett litet kort oannonserat besök av en objuden gäst hos dig och vi får se vad det blir av det.

Du kanske upplever denna kommentar lite opersonlig? Men någonstans måste man ju börja?

2009-03-16 @ 01:17:37
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0