Sådärja!

10:43 vaknade jag ungefär. Trött var jag.

11:53 lyssnade jag på fin musik och sjöng lite också!

12:40 kom en ful katt och skulle störa mig när jag sjöng. Men det var faktiskt ganska
roligt för då kunde jag ju jävlas tillbaka. Lägg märke till "tussen" hon har med sig på alla klipp + bild. Det är en bit av Alice och Kate är ju faktiskt förälskad i honom, klart hon har med den överallt?




13:20 höll vi fortfarande på... eller okej, jag. Katen började bli trött, men har man börjat fighten får man fan tåla det. Kolla så fint hon håller fast i tussen här.


Jag hann ta detta kortet innan jag somnade 14:26

Jag sov i flera timmar. TYVÄRR, har jag inga bilder under denna tiden. Jag hoppas innerligt att ni förstår.
När jag vaknade ungefär vid 17:00 så hade Katen joinat mig.

... men jag väckte henne, då blev hon argsint.

Ja tiderna var jag ju inte så bra på att hålla så kan ju knappast påstå att jag tog en bild i timmen. Någongång runt sju i alla fall skulle jag se Andra avenyn, tror jag.

Sen har jag bara suttit och lyssnat på helt fantastisk musik


Kommentarer
Postat av: elias

du är ju söt nyvaken ^^

2009-03-04 @ 17:00:56
URL: http://elyinthemiddle.blogg.se/
Postat av: sheryl fucking stål

haha vafan tussen

2009-03-06 @ 19:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0