Klockan var visst kvart över fyra, tusan

1. Ta närmsta bok, slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
rangen var fullpackad med föräldrar som tagit med sig ung-

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En stol minsannodaar!

3. Vad såg du senast på TV?
Kan de varit BIG BROTHA!

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
Halv fyra?

5. Bortsett från datorn, vad hör du nu?
MGMT - Weekend wars, åh de är så fina!

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Cyklade hem från min praktik, sjukt najs så najs!

7. Vad tittade du på innan du gjorde denna undersökningen?
På youtube tror jag, de gör jag typ 24/7 känns de som.

8. Vad har du på dig?
Gråa byxor, mcrt-shirt och adidaströja! och ett par vita strumpor med grodor PÅ värt att nämnas.

9. Drömde du något inatt?
Börjat drömma som FAAAAASEN ska jag säga. Fast minns inte vad.

10. När skrattade du senast?
På min praktik, fast de var nog mest tillgjort för att vara trevlig mot gubbsarna!

11. Vad finns på väggarna i det rum du är i nu?
5 vinyler med världens finaste kate, en med björk och en jättefin affisch på snyggaste MIYAVI

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
OM JAG GJORT? Åh ni skulle vara på min praktik en dag så ser ni på grejer.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Är väl som all annan skit! Haha.

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Changeling! Så sjukt bra! Sen skulle jag ju se andra filmer men hur mycket
jag än vill hittar jag något annat att göra.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då?
Åhå ska inte ens börja! Skulle börja med att tömma min garderob och köpa nytt i alla fall!

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
Ne vettefasen jag är inte så intressant.

17. Tycker du om att dansa?
ALLTSÅ... SJUUUUUUKT KUL. fan vad jag vill lära mig ordentligt!

18. George Bush?
Finns bara en Bush och de är Kate Bush!

19-20.  Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Jag gillar ju Hector! Flicknamn är så fula så vettefan...

21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Njaeeeja för långt ifrån min familj, skulle nog inte palla.

22. Vad vill du att Gud ska säga till dig när du kommer till Pärleporten?
Tja läet?

23. Vilka fyra vill du ska svara på dessa frågor?
Ers ingen som gör de ändå så INGEN:@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0