Hellohey

Praktiken går lite bättre nu, börjar vänja mig vid de långsamma tempot så det är inte lika tråkigt att sitta ner. Jag kan ju faktiskt kolla på tv. Bra jobb ju? Kanske borde börja där, tjäna pengar på att "vara hemma" typ. Inte dåligt det.

Idag spelade vi bingo som de alltid gör på torsdagar. Skitkul! Jag vill vara med haha, men jag får nöja mig med att hjälpa till. Har satt mig vid en gubbe som skakar hela tiden och hjälper honom. Varje gång en siffra tas upp så pratar han för sig själv "neej... nej.... DÄR!!!" Skitsöt haha! Förra torsdagen vann han inget så idag satt jag hela tiden och hoppades på att han skulle få bingo, och de fick han! Jag blev gladare än vad han blev. Han sa tyst  "bingo" medan jag typ skrek rakt ut "BINGOOOOOO VI HAR BINGO!!!" Nöjd.

Imorgon jobbar jag kväll! Jag gillar kvällar.
Sen är jag fri helgen! Yesssbox.


Kommentarer
Postat av: Elias

you sunk my battleship!

2009-03-06 @ 16:55:43
URL: http://elyinthemiddle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0