Kändischris? Haha... så dålig... åh.

Blivit lite jobbigt besatt av allt som har med Chris Corner att göra den senaste tiden.
Han har varit med (håller de på fortfarande?) i bandet sneaker pimps och skrivit all musik där men i första skivan hade de en tjej som sjöng. Dock sparkades hon innan de släppte deras andra skiva för att låtarna där passade Chris röst bättre, haha! Rätt glad för det i och för sig för jag gillar inte alls den första skivan med Kelli Dayton som sångare. Vet inte om det beror på att jag hellre lyssnar på Chris eller om hennes röst faktiskt är riktigt jobbig på riktigt... hm...

Ne alltså den är nog faktiskt riktigt jobbig på riktigt!
Sneaker pimps med Chris är alltså vad som gäller, lyssna på en sjukt fin låt här:


Men ja, vad jag vill komma fram till är att Chris nog är min nya kändiscrush! Inom musik då. Det var nog längessen jag hade en sån, typ sen FOB eller något? Eller de var ju lite Mattias från Dúné ett tag också, kom jag på nu... Och ja Kate då hon är ju helt fantastisk men hon är ju tjej... hon kan jag inte vara kär i.Eller jo de kan man visst men ja, ers!!! Fatta poängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0