Last fm

Är jag den enda som kan sitta inne på last fm i timmar och betygsätta bilderna på musiken jag gillar? Blir dessutom överlycklig när jag lyckas få bort en bild jag inte gillar och till och med få en annan bild som själva visningsbild i musikbiblioteket.

Som med sneaker pimps nyss, någon hade tummat upp en bild där Kelli Dayton hade fokus, INTE OK. Så jag fixade upp en annan bild med Chris, känner man inte sig riktigt nöjd och mäktig efteråt? En sån MAKT!!! En bild jag däremot aldrig lyckas få bort är visningsbilden för IAMX, den är alltid där och jag börjar tröttna något enormt. Snälla hjälp mig! Vi klarar det tillsammans, är vi många är vi starka!!!




Obs,
Ta inte detta inlägg allt för seriöst :(

Kommentarer
Postat av: Sophia

:D:D:D:D jaaa ohh, jag blir så glad!!!! Hoppas du någon gång får se KATE BUSH, JAG HÅLLER TUMMARNA FÖR DIG:D

2009-06-07 @ 15:51:15
URL: http://sophiaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0