Höör dag 1

Hej!

Jag har varit i höör sen måndes, åkte hem idag bara för att jag kände mig enormt handikappad som inte kunde läsa vad jag ville om Michael Jacksson! Annars har de varit skönt att vara borta lite, ska åka tillbaka igen när jag läst färdigt och kollat på alla ... (nä ska jag skriva big brother nu, ska jag ska jag?) JA big brotheravsnitt som jag liggar back. Nämligen 10 stycken! OISCH. Maraton nästa.

Lägger upp lite bilder i alla fall så länge!
Efter att mamma hade åkt så gick jag ut med Brandy i skogen och sen ner mot sjön!




Sen spenderade jag resten av kvällen med att titta på massa fina Chris Cornerklipp och dricka vaniljte ute! Så fint! Hann inte göra så mycket mer än det. Jag, som är typ tvserier nörd, kunde inte kolla på allt som jag brukar kolla på eftrsom vi bara har 1an, 2an, 4an och 6an där så jag fick anpassa mig till det. Nu är jag fast med Scrubs och Paradise Hotel... yes...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0