Avi

Idag fick jag två vinylskivor! :D

The Horrors - Strange House.
Mest för att jag tänkte att de omslaget skulle vara så jäkla fint att ha i stort format. Det är faktiskt ett av de finaste omslagen jag vet. Och Joshua Third är ju så fin! Grämer mig fortfarande över att jag inte följde med Sheryl och Henrietta och såg dem live i Malmö för typ inga pengar alls:(


Inuti är den såhär fin! Materialet är även TO DIE FOR. Lite udda, mer strävt än lent typ.

Sen fick jag Regina Spektor - Soviet Kitsch som jag aldrig har lyssnat på, haha. Men än en gång, omslaget var ju så fint och hennes två senaste skivor är ju helt okej så varför skulle inte denna vara det?


Så fint!
Har även beställt MGMT - Oracular Spectacularoch Kate Bush - Aerial i vinyl. Aerial har varit så jäkla svår att få tag på och jag har bara hittat den på ebay förut, som jag är lite rädd att handla på. Förstår mig inte på paypal riktigt men nu hittade jag den i alla fall i en svensk butik och är så glad! Nu kan ju The red shoes också dyka upp någonstans tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Hej! tack för tipset :D

jättesnällt av dig puss

2009-07-08 @ 22:41:34
URL: http://sophiaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0