AAAAARGH



Jag saknar Danmark. Jag saknar att göra ingenting i Danmark med Sheryl och gå på konserter där. Saknar VEGA som fasen, saknar Tivoli och Dúné till och med de jobbiga tjejerna som var sjukt jobbiga när de sjöng "go go valentina make me fall" och den danska tjejen med såpbubblorna som frågade var min tröja kom ifrån. Åh saknar Sheryls penna som alla i the kissaway trail pratade om! Saknar att inte fatta ett skit och ha Sheryl som tolk. Saknar CHRISTIANIA HAHAH, och den danska killen som visade oss vägen och skrattade ut oss:

"- Where do you come from?
- Sweden
- And you dont understand danish...?
- ... No..."

Och loppen såklart och och och och IAMX med Fia. GUUD VAD JAG SAKNAR IAMX!




















Alltså CHRIS CORNER i mitt hjärta.
Vem FAN står på scen och snurrar på ett paraply? Vem tar med sig en jäkla ponnyhäst? ÅH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0