TATUERING

Hej!

Idag gick jag upp vid 12 för mamma och jag skulle in och kolla väntetider och så när jag ska tatuera mig. Gick in där jag piercade mig för två år sen för jag tyckte de var så trevliga där.

Kom in och pratade med en kille och han hade tid någongång i mars men det är ju jättelångt tills dess. Så frågade om de inte fanns alls innan, och då sa han att hans kollega hade tider innan och att han skulle ringa och fråga honom och de visade sig att han kunde tatuera mig en timme senare. Haha! Älskar sånt. Var likdant när jag skulle pierca mig, då kunde han direkt. Då slipper man vara nervös så länge innan. Men kan säga att jag mådde riktigt dåligt den timmen jag fick vänta.

Sen kom jag i alla fall tillbaka en timme senare, och så tatuerade han mig, tog typ 45 min och jag är massor med nöjd. Kan inte lägga upp bild än för har massa plast och tejp över ryggen men lägger upp senare. :D Är så nöjd och STOLT att jag våga. Det gjorde inte alls ont! "Klarar man tandställning klarar man allt" är mitt motto. Detta var inte ens i närheten av den smärtan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0