It's Edith calling

Såhär kul kan man ha en fredagkväll! Eller det är ju inte ens kväll, fredagsdag då.
Skicka sms till Fia som inte ens har pengar och kan svara, men vadådå?







Ja, Edith är då katten på mittersta bilden. VÄRLDEN SÖTASTE KATT OM JAG FÅR LOV att säga det själv. Jag började seriöst nästan gråta när jag var hos Elias (hans katter, finns en svart till nämligen) för jag tyckte de var så fina. PURE MAGIC verkligen. Blev ju inte bättre av att Elias sa att jag fick lov att ta en av dem med mig hem. Jag lovar, jag hade gjort de om jag inte redan haft Kate. Kate är ju liksom Kate. Bästa katten. Men gudars, en Edith hade suttit fint. Hade ju matchat Kate också, svart och vit. Ja... åh Edith.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0