HELLOHEY

Men hellohey!

Har bytt lösenord litegrann för jag höll på att trixa med en del grejer, sen försvann min gamla design och då kunde jag ju inte ha den öppen. Men nu hittade jag ett dokument där jag sparat alla koder i så kunde ändra tillbaka! Sjukt kul ändå, folk jag inte ens visste läste har skrivit och frågat vafan jag håller på med. Världen går under, liksom! MEN MEN! :D

Har gjort en extra blogg så jag kan fixa med allt i den, men kan hända att jag ändrar lösenord korta stunder då och då! Så sluta gnälla, jag blir stressad, haha!

Jag hade ju permanentat håret. Inte så stor skillnad sen förut, bara de att jag inte behöver tupera de för att få de stort som jag fått göra den senatse månaden, månaderna? Nu vaknar jag upp såhär: (okej inte riktigt, min lugg står ju åt alla håll och sådär men ja, UNGEFÄR)







Och då har jag inte tuperat ett skit! GOTTIGT. Mitt hår har ju varit lite sådär tråkigt och hängigt, "ovolymiskt" och jag har fått tupera ungefär vart femtonde minut för att de ska hålla. Såhära typ:



Lite skillnad, men ja, min hårlängd krypte ju några centimeter :( </3 Men sen och andra sidan växer mitt hår som satan, får klippa luggen varje vecka typ så de blir väl långt snart igen!

Kommentarer
Postat av: Elias

SÅ fin :D älskar fortfarande ditt hår <3<3 (jag hatar vinterkräksjukan;) hahaha)

2009-01-17 @ 15:23:31
URL: http://elyinthemiddle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0