Metaltown



Alltså, metaltown i mitt hjärta? Jag skäms nästan! Men är nästan mer pepp på metaltown än arvika och peace and love... TILLSAMMANS. HAHA. Ne men okejdå de släpper ju de bästa banden sist så de finns ju i och för sig inte så jäkla bra band än. Hur som helst,

inte nog med MARILYN MANSON?!?!?!?!
så kommer SLIPKNOT... de är ju hur nostalgiigt som helst? Jag menar vafasen, att åka till metaltown är ju som att åka typ fyra/fem år BAKÅT I TIDEN? Har DU gjort det eller? Nä. Det är väl ganska trevligt. Jaja, sen kommer ju dir en grey. Sooooooooom, jag i och för sig sett en gång innan men VATUSAN gör de något om man ser dem igen.... nä.

Och ja, jag skäms, men en låt med dead by april är faktiskt bra. Dessutom har jag ju typ tre små dead by aprilarmband som jag kan flasha med då liksom. Och jag har ju faktiskt kramat lite på sångaren, han är ju ändå ganska mysig fast... verkligen inte på bild. ... NÄSTA. NÄSTA. NÄSTA. NÄSTA. (hahaha irlskratt nu måste skriva om detta snart...)

Disturbed gillade ju jag litegrann när jag var yngre också. Alltså detta ÄR verkligen en bakåtresa. Helt underbart. Ja... sen var de väl inte fler band... girugämesh kan ju vara kul att se bara för att... de är konstiga japaner... liksom.

FASEN,
ingen vill med. sheryl din dumma gås. fia din dumma ... eh... NÄSTA. nina kanske vill iofs och mohammad... heheh.. annars... får jag helt enkelt sattsa på Lassard. Han ställer i alla fall upp i alla, ja, nästan alla lägen!

Kommentarer
Postat av: sheryl fucking stål

nejnej, skyll inte på mig :( skyll på finanskrisen!

2009-02-11 @ 23:56:28
Postat av: Elias

sandra, jag trodde inte du va nån jävla metalhead:( sadfaced panda

2009-02-15 @ 20:41:08
URL: http://elyinthemiddle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0