Första dagen

Första dagen på min praktik. Skittråkigt, kan jag ju säga. När jag var på ovanvåningen förra året så var vi typ 7-8 pers för annars skulle de aldrig gå runt. Här är vi två, tre med mig och vi har ingenting att göra. Så sjukt tråkigt. Satt nog ner 90% av hela tiden, resten av tiden gick jag runt med en tysk tant som snackade tyska med mig och jag fattade ju allt som hon sa, bara höll med. Jajaja.

Sen snackade jag mest skit med en annan gubbe. "Jag tänker inte flytta mig, i helvete heller. Jävla kärringar de där" Jag höll bara med. Jajaja. "Ät du också, de andra ska fan inte ha nått", "Det var väl ett jävla tjat på dem" Jag håller med.



- Om du tar disken så kan du gå hem sen
- Jag har redan tagit disken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0