Ja denna rubrikjäveln

Nu orka jag lägga in lite bilder i alla fall! Under hela helgen har vi typ bara bakat, spelat wii (som förövrigt är så jävla roligt), åkt pulka och fyfan säger jag. NOLL KONDIS? Fattar inte hur man orkade springa upp för backarna när man var liten. Är ju rent slut efter första uppspriningen nu. Är ju fan bara jobbigt att ens GÅ i tjocka kläder. Hahaha!

Well weeell,
Nina och jag gjorde små bollar som vi förvandlade till kaninbajsar sen. Supergott.




Lasse gjorde pepparkakor. Så där är anledningen till att de blev så fula, HAHA! Nä, till hans försvar ska jag säga att vi inte har en enda pepparkaksform!


Jag var måttligt road när jag gjorde en negergroda av pepparkaksdegen. Haha. Vet, bara jag som skrattar.




Kekke var också med.





Sjukt fint med så mycket snö men inte alls kul att behöva åka någonstans utanför denna bonnehålan. Imorgon ska jag till tandläkaren och på kvällen ska jag till Annette. Får se hur det går. Förra gången jag skulle till Annette kom jag 20 min försent p.g.a att bussen var så försenad. JAJA. Blir nog bra!


Kommentarer
Postat av: pelle

Ujuj, här inne fick man grymt jävla mycket julkänslor du! ;) Julstöket har varit på max ser jag.

2009-12-21 @ 10:42:08
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0