Film

Idag såg vi en film i skolan som var jättebra! Trodde den skulle vara dålig med tanke på att vår lärare två veckor tidigare pratade så bra om "a clockwork orange" som min klass då tvingades se (men jag var inte där tack och lov!) och sen sa hon att denna också var en jättebra film. Konstigt att man har dåliga förväntningar? Haha! a clockwork orange är verkligen den sämsta skiten jag sett i hela mitt liv.

Finns det verkligen någon som på riktigt tycker att den är bra och som INTE försöker leka kult?

Kommentarer
Postat av: Sheryl Fucking Stål

men hallooo, vilken film var det som var jättebra då? det kanske man vill veta :p

2009-12-18 @ 01:50:04
URL: http://sherylstal.blogg.se/
Postat av: HDR-fotografen

A clockwork orange är en...annorlunda film. Men som tidigare som kommenterat, vilken film var bra?

2009-12-20 @ 14:09:15
URL: http://stilbild.nu/fotograf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0