Döfödingar

Haha älskar att de senaste... typ fem? inläggena har varit så sjukt positiva! Haha! Fast jag gillar mest bara att överdriva, brukar inte bli sur eller arg så ofta. Men att tjejerna på telia är födda i ett nyckelhål är dock sant.

Har varit inne på telia två gånger och försökt lämna in min telefon som touchen slutat funka på. Den första tjejen sa att de var en garantisak men att jag måste ha garantikvitto med mig för att lämna in den. (När de egentligen bara kan gå in i deras datorer och kolla? kärring) andra tjejen sa typ att det inte var en garantisak och höll på att bitcha om de men sen hade jag glömt att sätta tillbaka simkortsläsaren så hon tog inte heller emot den

Så jag åkte in i Lund, fick prata med EN KILLE, och de första han frågar är om jag nollstält telefonen. För touchen kan omöjligt sluta funka helt. Bara tillfälligt och då får man nollställa. Det är ingen sak man lämnar in den för på reparation (om de inte händer upprepade gånger) så han tog min telefon, nollställde den på typ 10 min och sen funka allt.

Så vad har jag lärt mig?
Ska aldrig mer prata med tjejerna på telia. Döfödda allihopa. Borde inte ens få jobba där.

Kommentarer
Postat av: Sophia

killar är bäst. jag är mannist eller hur man ska kalla det! ;)

2009-12-04 @ 18:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0