Tatuering 2?



Jag vill sjukt gärna göra en andra tatuering så idag ringde jag till en tatuerare i Helsingborg och pratade lite med honom! Ska åka dit och prata face to face nästa måndag och prata mer ingående! Förra gången jag tatuerade mig så gjorde jag det på ett ställe som jag inte ens vet namnet på? Lugnet före stormen eller något sånt? Mamma och jag trodde dock stället hette House of pain och hade läst massa bra om det stället. Sen när jag redan satt på stolen och skulle tatuera mig fick mamma reda på att de inte alls var det stället, haha!

Jag fick tid direkt också, vilket var najs för då slapp jag bli nervös osv. Däremot känns de inte så bra att få en tid så snabbt för de visar ju att de inte har så mycket att göra(?) = inte någon av de bästa. Men jag skulle bara göra en liten text, så de hade inte spelat någon roll var jag hade gjort den tror jag. Jag älskar den och den är sjukt fin!

Men nästa tatuering ska vara en bild med mycket detaljer så jag ringde till Evil twins som är de tatueringsstället i skåne som de flesta rekomenderar. Där är väntetiden ca ett år. Gudars! Men de känns bra ändå! Väntar hellre och får en grym tatuering! Här är lite bilder på tatueringar som de gjort:





Gå in här för fler bilder

Kommentarer
Postat av: Sophia

Du kan ju tatuera in Kate Bush på armen ;)

Jag vill kanske också tatuera mig men kanske bara kommer att ångra mig ;P

2009-08-17 @ 21:41:56
URL: http://sophiaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0