Pinsamt @ malmöfestivalen



Idag åkte jag in till malmö med Fia och Nicole. De ville kolla på Darin (!!!) WHAT TEH. Men jag ville se Pang Prego så vi skiljdes åt vid sextiden och jag gick iväg till folkets park. När jag kom dit var de dock fullsatt (!!!) WHAT TEH. Så what to do what to do?! Gick runt lite i parken och tittade och bestämde mig sedan för att kolla vem som spelade på Amiralen. Säger bara, whats up with the crazy people? Möttes av ett dräng hårdrockare (kan man ens kalla dem de(?) med konstiga sminkningar etc. Bandet var inte så speciellt bra, eller, inte bra alls,  men det var ändå ganska okej att titta på de förlorade själarna i publiken!


När de var slut tänkte jag att jag lika bra kunde stå kvar. Fia och Nicole skulle komma dit lite senare och se... nej... inte igen? Gudars... Dead by april. Hur som helst, tänkte vara så vänlig och ställa mig vid staketet och passa platser till dem. Det enda jag tänkte när jag stod där var dock  "Helvete, nu kommer ju alla runt här tro att jag gillar dem? Står och köar en timme innan för en bra plats, helvete"

När de tvingade iväg mig på Dead by april i november förra året var de inte kända än, men ändå kände jag HERREGUD NEJ.  Fyra månader senare började dem spela en av deras låtar på robinsonreklamen och nu älskar vartenda 13åring dem, hur tror ni det känns NU?! Åh gud. Trots pinsamheten var de ändå en rätt bra spelning. Tyvärr!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0