Halvblodsprinsen


Hej

Idag fyller jag år! WO. De här hemma trodde de skulle kunna ta med mig på bio utan att jag skulle fatta något men jag är inte helt bakom flötet. Speciellt inte om mamma avslöjar allt en vecka innan när hon inte hade alla hästar hemma, hähä! Så ja, idag såg vi Harry Potter. Andra gången för mig, men Harry Potter kan man ju alltid se om och om igen - speciellt på bio. Den var dessutom sjukt mycket bättre denna gången konstigt nog. Förra gången var jag så nervös och spänd på hur de skulle ha gjort allt medan nu kunde jag ta in allt och bara njuta! Fick lite ont i hjärtat emellanåt. Så hemsk! Men fin och jag vill bara se de två sista filmerna nu, nu nu nununu.






Måste även tillägga att jag är ganska stolt just nu för till och med Nina (som hatat harry potter) blev sugen på att läsa böckerna nu! åhyes!

Kommentarer
Postat av: Sophia

åhh harry potter my love haha, finns seriöst inget bättre att se på bio.. är alltid lika spänd varje gång.. jag har längtat efter halvblodsprinsen i evigheter nu!!!

2009-08-16 @ 23:57:54
URL: http://sophiaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0