Skiva och skola!

Inte bara IAMX som släppt ny skiva utan Fischerspooner också! Vet helt plötsligt inte vad jag ska lyssna på. Här är i alla fall en jättefin låt från Fischerspooners nya skiva! Infidels of the world unite heter den.

Oooooch så fick jag ett fint mejl av min danskalärare som gjorde mig jätteglad! För de som inte visste det, så har jag inte gått på mer än kanske fyra lektioner och riskerade alltså att få streck. Och streck är ju inte SÅ jäkla bra. Men hon skrev i alla fall att jag fick möjlighet att göra två prov och klara kursen och då kunde hon till och med fixa att jag kunde göra dem någon annanstans än på gullstrand. SOM JAG VERKLIGEN... HAAAAATAR! Åh så snällt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0