Skins säsong 3!


Idag har jag lyssnat massor massor massor på Kate Bush - Lionheart på min lilla LPspelare! Det är mycket mysigare att lyssna på den än vad det är att bara lyssna på datorn! Fast det där vändandet vart femte låt som jag tyckte var så fint förut börjar bli lite jobbigt faktiskt. Haha.


Nu har snälle samen fixat skins säsong tre till mig! Jag har världens bästa same! Lite tråkigt att de bytt ut alla skådespelare. Kunde de inte bara gjort en ny serie istället? Jag älskar ju Maxxie och Chris... och Sid... och JA!!! Men, men, får se om dessa nya kan duga lite i alla fall.

Kommentarer
Postat av: L i t t l e b i t c h e s ; )

Hej, hur har din dag varit?=)

Vi har skaffat ny blogg, kolla gärna in den. Puss

2009-04-06 @ 20:36:07
URL: http://littlebitches.blogg.se/
Postat av: sheryl fucking stål

det är skitbra med de nya skådespelarna med! och effy är ju fortfarande med (L)

2009-04-06 @ 21:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0