Lite smått

Igår träffade jag Sheryl! Hon var här en vända och såg Sweeney Todd med mig och pratade lite. Det var väl på tiden, va! Både att se filmen som jag tänkt se i sådär ett sjukt jättebra tag och sen att träffa Sheryl. Det var också ett bra tag sen!

Idag är Nina här! Keyvan också, men han är rätt lugn denna gången haha! Förra gången var han en liten pain in teh ass och han bet sönder min käraste ögonbrynspenna och tugga lite smått på min vita kajal också. Tack Keyvan, haha! Men nu har jag graderat mig och köpt dubbelt upp av allt så tugga på nu säger jag bara.

Lite dumt nu när jag tagit Ninas gamla rum för nu har hon ingen säng, hoho! Men jag är så snäll och offrar mig så jag lägger mig på golvet så får hon ta sängen. Imorgon ska mamma och Lasse upp och hämta en luftmadrass som man kan använda sen. Då blir det lite bättre... ja... tills man vaknar av att man ligger på golvet alltså för all luft gått ut. JAJA.

Förresten, Katen gör det igen...

Varför Katen, varför?

Kommentarer
Postat av: chuck

ue larv-katen

2009-04-19 @ 19:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0