Volta

Hej!

Idag fick jag en jättefinskiva! Björk - Volta (limited edition)  Lite bilder på den,
eller ganska många, den var så fin.



Det är en jättefin box men jag fattar inte riktigt vad som är tanken. Om man ska öppna den i mitten (om man tittar noga så ser man att man kan öppna den genom att vika upp sidorna, fast då förstör man ju bilden :S) men det är enda sättet för att se vad det står inne i boxen. Någon text på islänska. Men vem är dum och tar bort björk"klistermärket" för det?
Annars kan man öppna den uppe ifrån.



Kolla så fint! Helt guldig om kanten också!



Två 180 grams skivor!



Och om man öppnade boxen såg de ut såhär. Massa fack i fack som aldrig tog slut, ungefär.



Fast om man vända på alla (förutom de fack som skivorna var i) så såg de ut såhär istället! Fint






Kommentarer
Postat av: Max

Naw, fint :)

2008-09-15 @ 19:31:46
URL: http://CLOUDstation.se
Postat av: micke

Du skojar på mig jag har väntat på min sån där sen i i maj:(

2008-09-15 @ 22:30:13
Postat av: Sandra

micke> tänk positivt! du får en helt ny. min är lite sönder där uppe:)

2008-09-15 @ 22:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0