Var är boxen? Där är boxen!

Till skillnad från igår var denna dagen rolig! Haha så sämst humor men så sjukt kul idag med Anna och Camilla! Vi hade vår omvårdnadslärare idag och jag kan lova att hon är skitrolig. Eller, hon pratar så sjukt roligt så de är så svårt att inte skratta! Och sen... "Jag är en räka... Vänta... Det är HON som är räkan!" Haha!



Vi spelade kort! Anna lärde oss att spela dam och vem var bäst, JAG! Kolla mina kort, så sjukt bra!



Camilla är den enda som ställer upp på kort, så de blir typ bara på henne alltid. Men vad gör de! Brukar ju få världens bilder på henne! Ni ska bara se en bild Anna tog igår. HAHA, dör varje gång jag ser den. Ska se om jag kan lägga upp den sen <3



Mmmm maaat. Jag har förresten inget matkort för vi i äckelSvalöv får betala 500/termin medan alla andra betalar NOOLL. Så sjukt orättvist. Varför är Svalöv dumma i huvudet? Why lord why?! Naaaej!!! Jag vägrar, jag svälter hellre.





Jag ställer också upp på kort! ... När jag själv tar dem i alla fall! HEHE. (HAHA dör åt tröjan<3 ser så konstig ut)





Vaar är boxen? Där är boxen!





Sen sjöng dem en massa! Bland annat Timon och Pumba. HAHA. Pallar ej! SKITSTÖVEL.

Kommentarer
Postat av: Max

Tror pappa hade/har en sån kamera!

Vad konstigt ni verkar spela dam :(

2008-09-02 @ 19:40:07
URL: http://CLOUDstation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0