Makaaaroner med... majs?

Hej

Idag sov jag till tjugo i sju. Förutom att jag var uppe och skrev inlägg halv två. Efter det så somnade jag igen haha! Men känner mig ändå ganska trött nu så de ska väl gå fint att somna sen ändå! Min cola är slut, min kalvinchokladmjök är slut så jag ahr bara mjölk och vatten :'( Blir så ledsen.



älskar min fula jacka:(<33

Idag har jag ätit makaroner också! MMMMM GOTT ELLER HUR MAX..
mmmm.. med grillkrydda och... majs. Öe. Vem har majs till sina makaroner? Frågade på skämt max om han åt majs till och han bara ja...
Haha. <3 Sär.

Sen har jag sjungit litegrann i mikrofon för det var längessen! Nu vill jag ha vatten :(

Kommentarer
Postat av: Max

Majs är gott, det är inte precis så att jag äter Makaroner med Majs.

OCH NEJ LITE TRÖTT PÅ MAKARONER.



Sjukt länge du sov : ) : ( </3

2008-09-21 @ 01:19:49
URL: http://CLOUDstation.se
Postat av: Sandra

haha du sa ju att du majs med makaroner

2008-09-21 @ 01:36:36
Postat av: Max

Men majs som grönsaker eller vad shit man nu äter till

2008-09-21 @ 02:47:36
URL: http://CLOUDstation.se
Postat av: Nina

VEt DU vad jag har ätit!? eller Köpt rättaresagt. SNABBMAKARONER!! Det var nostalgi att äta dom kan jag tala om och de var såååååå goda med korv till. :D

2008-09-22 @ 15:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0