Let's not fall apart

Åh blir helt åh! David & the Citizens är bäst! Blir helt nykär när jag lyssnar på skivan. Har nämligen inte hört alla låtar från den skivan än eftersom jag tyckt bättre om Stop the tape! Stop the tape som jag fick hemskickad på min födelsedag år 2006. Den betyder så sjukt mycket för mig och de är nog den skiva som inspirerat mig mest på alla sätt och vis. Den är så bra! David är en av få personer jag verkligen skulle kunna skriva hur mycket som helst om för han förtjänar de verkligen. Fin video och fin låt från Until the sadness is gone:



Så jävla fint! Något som också är jävligt fint är de fina kortet han skickade hem till mig en gång. Är fortfarande jätteglad över det.





Döden så bra han är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0