Torsdagar =
Hatar torsdagar alltså! Imorgon går min sista buss 08:46 så jag är framme i l-krona redan 09:04, vet ni när jag börjar? 13:00!!!! Håla i fyra timmar bara för de inte går någon fucking buss! Eller jag kan ju i och för sig ta bussen från svalöv 09:42 och vara framme 11:45... sådär lagom restid... 2 timmar buss/tåg för en sträcka på 19km (20 min). VÄÄÄRT? Hehe.

Kommer nog bli mycket skolk för mig på torsdagar, tyvärr. Men jag kommer verkligen inte palla den hålan. Det är ju sjukt! Tack och lov har i alla fall mamma kört mig några gånger och förhoppningsvis kan hon köra mig fler gånger. Är ju inte så jättepepp på att gå till skolan imorgon kan jag säga. Svenska och idrott... Mmmmmmmm fuuuuunny.

Åh top model! Bäst är det. Hörde att Tyra skulle sluta med programmet 2010... Ok då blir det 12c säsonger det kanske börjar bli uttjatat för henne men det är ju bäääst. Hur ska jag leeeeeeeva :'( Ok... skoja bara! Däremot gillar jag inte hur de lagt upp nya säsongen. De brukade vara varje onsdag, nu är det tis-tors. Så man glömmer och missar hela tiden :( HATAR ER. Tyra är så snygg!


Kommentarer
Postat av: Max

Jag är ledig imorgon :)



Om hon är Tyra var hon knappt fin enligt mig.

2008-09-18 @ 04:20:54
URL: http://CLOUDstation.se
Postat av: PAAATE

Tyra är inte ens lite fin enligt mig

2008-09-18 @ 09:21:02
Postat av: Sandra

men de är ju för ni är såå alternativa,haha!

2008-09-18 @ 10:40:38
Postat av: Sophia

TYRA ÄR EN AV DE VACKRASTE OCH OMTÄNKSAMASTE PERSONERNA I VÄRLDEN, PUNKT SLUT. <3

2008-09-18 @ 21:23:09
Postat av: Max

Haha va hon är typ jätteful

2008-09-21 @ 03:48:36
URL: http://CLOUDstation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0