Top model!

Åååh om tjugo minuter börjar de vi alla väntat på... haha. Sa fel innan när jag skrev att de började nio, men det gör ju inget! Nu börjar de ju en hel timme innan woooho. Kollade aldrig på filmen jag skulle se innan, blev för upptagen med att göra ingenting alls. Helt ok!

Om en vecka och en dag kommer Frida hit. Det är väl läskigt om något! Pratat med henne sen vet inte hur länge, femhundra år maybee och vi har aldrig träffats så de kommer vara lite jobbigt. MEN WHAT TO DO. på fredagen ska vi ner till Lund och se världens bästa Jason Mraz! Nästa dag är de köpenhamn som gäller och då ska jag se Dúné! Längtar så mycket till dúné för de var så sjukt bra live. Och ni fattar inte hur många gånger jag försökt se dem igen men inte fått. En gång hade jag till och med biljett men fick inte gå för att de var protester och demostrationer i köpenhamn för deras ungdomshus. KUUUL ?

Kommentarer
Postat av: Max

Jag trodde ni hade träffats någon gång iallafall!?!?



Naw, bra att du får se dem nu då : )

2008-09-18 @ 04:18:38
URL: http://CLOUDstation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0