Posten!

Var nyss på...........

........

......

Posten och postade mitt enorma stora boxpaket haha. Vad blev frakten? 77 kronor! Ganska lagom eller hur? Det är ju vad man brukar betala för att skicka brev. Haha, helt sjukt. Hur kan de kosta så mycket? Jaja. Nu är det i alla fall skickat.

Igår missade jag vad... ? (Massa frågor nu, spännande!) TOP MODEL, tur de går repris på lördagar. Idag ska jag inte missa det, men det börjar ju inte förrän nio. Vad ska jag göra tills dess? Ska kolla genom min dator och se om jag verkligen har sett alla filmer där... Min nerladdning är så seg så de tar ju några år innan den får ner något så jag kan fortfarande inte se något som folk tipsat mig om för de går... inte snabbt! HMM BRB...

Tillbaka! Jag hade visst missat Ed Wood och the spiderwick cronicles eller något sånt. Ed wood orkar jag inte ens se på även om Johnny är <3 men den andra kanske kan vara kul. Jag gillar sånt fantasyskit. Harry Potter<33 Så den ska jag kolla på nu. Ska bara kopiera över till laptopen så jag kan ligga i sängen samtidigt;) TJAAARÅ

Kommentarer
Postat av: Micke

Ed Wood är bra

2008-09-18 @ 00:50:29
Postat av: Max

Det kostar mycket att skicka paket :(

2008-09-18 @ 04:15:54
URL: http://CLOUDstation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0