Possible maybe

Men TJA

Sjukt jobbig träning idag haha! Ganska glad att jag inte hade dubbla pass denna gången för då hade jag inte orkat ligga ner ens... kanske... haha ne, men det hade inte varit kul. :( Sjukt skönt att gå hem efter det i alla fall. För det är så kallt och fint då, nom nom. Ringde Max, han är med fin!

Eh... Vet inte mer:( Jo imorogn har jag redovisning. Trodde vi skulle ha de på fredag så de kom som ett brev på posten HAHA älskar de uttrycket. Ni fattar inte hur många som sa så när jag var på APU. Verkligen hela tiden! Haha. Men det ska väl gå bra ändå. Anna och jag är ju de ultimata ultimatum! Så sjukt bra att arbeta med henne :P Lätt MVG alltså! Haha nu låter det precis som att hon gjort allting men så är det inte. Bara det att vi sammarbetar s sjukt bra så det blir så jävla bra.

Jaja! Så var det med det. Snart sova jag är ganska trött:(


Kommentarer
Postat av: Max

Ringa ringa <3

2008-09-08 @ 21:46:55
URL: http://CLOUDstation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0