Pacemaker

Hemma!

Fick sluta tidigare. Ulla är ganska bra ändå! HEHE. Har fått sluta typ två timmar tidigare varje gång vi haft henne så det är ju ganska najs.

Om en timme ska jag börja gå mot hälsomagasinet. Mattan och jag ska styrketräna 45 min innan vårt pass på 1 timme börjar. Erkänn att jag är sjukt duktig! Kom på att jag ska träna varje dag tills fredag också. Får se hur det går då, haha. Igår var skitjobbigt och idag ska vi ha en annan jobbig tränare... men men!

Imorgon är jag ledig från skolan och det är jag på torsdag också. Sen på fredagen går jag från 08-12 och sen är det helg. Det känns jättefint. Det är nämligen så att endel i vår klass (haha fyra stycken typ) ska åka till Stockholm och kolla på rikshuset eller något annat skit så vi som inte ska med får stanna hemma och plugga ;) Sjukt jättenice. Är ganska glad att jag inte följer med för allt verkar bara jobbigt. Bussresa i typ 8 timmar klockan 5 på morgonen? Pepp? Nej. Enda anledningen till att man skulle åkt hade varit för att träffa Henriken! Men känns lönt i typ fyra timmar? Jaaaja.

Fixa lite nu, hejhej!

Kommentarer
Postat av: Max

Sjukt duktig, men träna varje dag är inte heller bra hörru! Så att du vet. Varken för kroppen eller för "roligheten"

2008-09-09 @ 17:17:57
URL: http://CLOUDstation.se
Postat av: sandra

max> veeet. funderar på att avboka imorogn ... kanskekanskenek

2008-09-09 @ 23:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0