Night of the swallow

Yooo!

Kan säga, aldrig mer box! Haha i alla fall inte nu i början när jag precis börjat träna. Är ju skapligt död inte nog med det så hade vi världens mest creeeeeeeeeeeeeeepy tränare. Jag skämtar verkligen inte! Alla verkade älska honom och bara ROBBAN ROBBAN och jag och Mattan baraa saay WHAAAAT? Vi fattade ingenting. Varje gång han kom till oss skrattade han. Och jag kan ju säga att de inte var med oss utan åt oss. Han tyckte nog vi var riktiga retards. Till sist så pallade vi inte att inte fatta något så Mattan bara "Ers, vi dansar i stället!" Haha!

Sen när han gick och hjälpte alla andra så tittade han på oss och vad gör han? Skrattar! På avslappningen stirrade han sönder oss och jag ville bara där ifrån haha! Så sjukt obehaglig, är helt rädd för honom! Teh stirrness verkligen. Inte box på ett bra tag som sagt! Haha!



Söte Mattan! Imorgon ska vi gå på intervall och det ser jag verkligen fram emot när jag tänker på boxen hahaha! Vaaar är boxen! Där är boxen.

Dessutom var passet 90 minuter och inte 60 som vi trodde så vad missar jag? TOP MODEL:'( De skulle ju göra om deras hår idag det är ju det roligaste avsnittet HELLNOOOOOOO! får ladda ner:( Nu ska jag se sista avsnittet av a shot at love säsong två sen kanske lite Max om han har tid:( Sen sova. Heeeeejdå!

Kommentarer
Postat av: Max

:/

2008-09-11 @ 23:40:45
URL: http://CLOUDstation.se
Postat av: Max

"sen kanske lite Max om han har tid:("

Den delen såg jag inte när jag läste igår!

Söt:) Jag hade tid. :D



2008-09-12 @ 10:07:34
URL: http://CLOUDstation.se
Postat av: Sandra

max> haha "lite max" :@

2008-09-12 @ 13:26:34
Postat av: Max

Haha SORRY

Jag förstår däremot inte ledsna smileyn

2008-09-12 @ 19:27:56
URL: http://CLOUDstation.se
Postat av: MATILDA!

HAHA JAG PALLAR INTE STIRRNISSEN!

VI FÅR BLI TRÄNARNA NU IGEN, AIGHT? EH EH EH EH <3

2008-11-20 @ 20:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0