Maskot

Haha jävlar vilka många kommentarer på Editthan med MISS anonym som vill att jag ska rösta massor :( SLUTA!

Haha kolla vilken söt bild jag hittade min på dator!
MAXEN:


Med min maskot maxot! Som var min förut. Jag hittade honom i Lund en gång (alltså den lilla figuren på hörlurarna haha) och tog med den hem och så har den suttit vid mitt skrivbord i år och dar och så skickade jag den till Max för han ville på lite äventyr haha! Ska leta upp en bild på mig och min maskot innan hans lilla resa!



DÄR, haha! Saknar honom lite, min maskot.... :(
Nu måste jag typ lägga mig så jag kommer upp imorgon, fast de gör jag ju alltd ändå HEHE.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha tokfia!

2008-09-30 @ 19:04:24
Postat av: Anonym

det var jag som skrev det. ^^ men namnet på inte med

2008-09-30 @ 19:04:57
Postat av: Nina

ameh förtusan.. namnet försvinner ju.. NU DÅ.



annars så är det jag, Nina som skrev båda inläggen.. haha

2008-09-30 @ 19:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0