LSD, någon?

Tja!

Åh nu kom Kate! Hörde hur hon sprang som ett as hit, haha.
Idag var det kul i skolan! Vi hade make up och jag sminkade Helena, på fredag ska hon sminka mig... Då har vi temat fest? Haha och vår lärare kommer tvinga oss att ha glitter och färgglada färger, och de ska jag ha på mig resten av dagen? OHNOES. Jag dör redan. På fredag ska jag till Blekinge också! Woh.





<--- tönt

Efter make upen hade jag och Helena (fast Camilla och Sofia satt ute också) håla i tre timmar så vi satt och drack varm choklad mmmm! och spelade kort. Jag ägde ju som vanligt! Sen satt vi och pratade om knark, det var väldigt intressant...!

Sen svenska och sen hem och snart ska Lasse och jag handla
och jag tror du har en bula ... där !

Kommentarer
Postat av: Sophia

javisst var det intressant med knark:D haha

2008-09-29 @ 17:53:14
URL: http://sophiaa.webblogg.se/
Postat av: Max

KNARK

2008-09-29 @ 21:11:14
URL: http://www.CLOUDstation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0