Kate Mufin!

Seriöst vem har världens bästa katt? Jaaag!
Ni anar inte hur dissig hon är. Man kan kalla på henne och fjäska skiten av en men hon bara tittar och sen går hon. Men när hon själv vill något då jävlar! Men sen är jag en toffel också och gör allt :(

Men nu kom hon helt frivilligt och la sig i min säng (hon ligger alltid på pudan!) och gnosade massor! Åh! Blev så glad. Det är så fint när hon gör så. Det är inte ofta men de är då de blir som finast också!




Så fin katt! Fast nu blev jag lite nysig så nu fick hon gå ner till sin puda igen. Lilla katen!



Trött! Jag med. Dags att lägga sig nu också (hehe .... ) ska ju upp 0520 plus att jag inte hunnit platta håret än så jag måste göra de imorgon! Aaaoidhsj. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0