Jason Mraz...

Heej!

Gick i skolan idag! De var nice. Lyssnade på redovisningar i två timmar om trender och skit, olika årtionden. Sen åkte vi in till Selma och hade social omsorg men fick inget nytt så vi gjorde ingenting som vanligt. Satt och lyssnade på Kate Bush på youtube och Camilla fick till slut erkänna att hon tyckte de lät ganska bra ändå ;) Haha! Visade them heavy people och the wedding listvideorna från julspecialen 79 där hon är så sjukt cp men finast ändå!

Fick sålt biljetten, tack vare Sara. Så fick 100 för den det var väl helt okej! Hade nästan kunnat ge bort den gratis bara för att bli av med den så de gjorde inte ont att få lite för den ändå. Tänkte åka dit runt fem tiden, tar typ en timme för oss att hitta till olympen ändå haha. Så då är jag där typ sex. Sjukt sent för mig men jag orkar verkligen inte köa idag, är inte alls pepp på att gå på konsert idag. MEN MEN, paniken kommer väl sen. Skiter nog i att ta med mig kamera... eller? Får se. Är skönare att slippa tänka på så mycket saker men ändå kul med bilder... jaja.


Kate Bush - Wuthering heights


Sjukt fina Kate! Fattar inte hur man kan sjunga sådär.

Kommentarer
Postat av: Sophia

haha, jag älskar knäppa artister.. det är så kul. kate bush, debbie harry, sex pistols and so on:) det är inte kul med seriösa människor ju, dom är så tråkiga. Kanske vi håller på att vända på camillas musik smak;) Hon tyckte att sex pistols lät bättre än sån punk/rock musik de bara skriker i och hon tyckte kate bush lät ganska bra och hon tyckte att heart of glass med debbie harry var bra:) haha=P Får väl hålla tummarna:)

2008-09-26 @ 21:40:00
URL: http://sophiaa.webblogg.se/
Postat av: Sandra

sofia> haha ja de kanske finns hopp för camillas musiksmak haha!

2008-09-27 @ 00:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0