Goodbye blue sky

Yooh niggahz!

Hämtade nyss min cykel med bilen. Jävla as är så jävla arg för det! Funderar starkt på att skriva en argalappen och sätta upp på busshållplatsen där de står "Ditt jävla as som låste min cykel. Du kan ta den jävla nyckeln och trycka upp i röven OK?" Seriöst, har man ett liv eller? Jävla AS:@ Ska i alla fall såga upp låset sen så tj fick du din äckliga fan.

På tal om folk som låser en cyklar så måste jag skriva ner om den gången jag tog två killar på bar gärning då de försökte låsa min cykel. Jag gick ganska sakta för jag visste att låset ändå inte skulle gå att låsa (som sagt, hulken måste ha låst den för de gick verkligen inte innan) och även om de skulle lyckas så hade de ändå stått kvar vid busshållsplatsen så jag fått tillbaka nyckeln. Hehe. Så gick sakta och sen kom jag fram och där stod en kille och försökte som fan att låsa cykeln och jag bara "EHEHE... ursäkta, är du klar? För jag behöver min cykel" Blev han paff eller vad? HAHA min dag var gjord seriöst. Hans kompis började skratta såklart och andra killen såg så jävla rädd ut. Snacka om att bli tagen på bar gärning. Hoppas jag förstörde hela hans dag. Han gjorde min i alla fall.

IAF. Folk, lås inte andras cyklar. Ni märker hur jävla pissed off jag är! De är inte snällt. OK?



en lite gammal bild men där var jag iaf inte sur. JAG ÄR SUR!!!!!!!1111111 AAAAAAAAAARGH

Kommentarer
Postat av: Max

Systems cover på den där är mysig. Floyds musikvideo är fett läskig.



Elakt att låsa ;c De kanske ville ha den och tänkte hämta senare. Kul med din lilla anekdot.



Det är ju bilden som jag tycker är sådär extra goooll :)

2008-09-01 @ 23:43:34
URL: http://CLOUDstation.se
Postat av: Sandra

men jag har ju kodlås där framme så de kunde ändå inte ta cykeln? sämst:P

2008-09-02 @ 16:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0