Comfortably numb

Men TJA

Idag har varit sämsta dagen på länge! Eller de var ganska kul i skolan men annars åt helvete! Vaknade idag, lite försent så jag kom lite försent iväg till bussen så var alltså redan stressad... Då min jävla sladd till ipoden snurrar in sig typ 4 varv i cylindern (heter de så?) och fastnar. Så i fem-tio minuter fick jag sitta och försöka mecka upp all skit och var sen riktigt svart om händerna och de gick inte bort! AAAAAAAAGRH! missade inte bussen tack och lov, jag lovar ingen hade trott mig!

Sen var jag i skolan. Hade make up. Har bestämt mig för att stanna där, kan nog lära mig en hel del där haha + att det blir roligare när man är med folk man tycker om. Efter make upen så hade jag håla i tre timmar vilket SÖG. Sen hade vi svenska och de var väl ok. Vi håller på med poesi och sånt vilket är ganska kul faktiskt. Min kärleksdikt kicked ass! Lovar.

När jag skulle hem så missade jag min buss och fick vänta i 40 minuter och sen när jag skulle ta min cykel så hade något jävla as låst den?! (Finns lås i bakhjulet, sånt med nyckel ni vet) Saken är den att de har aldirg gått att låsa förut. För de är helt igenrostat. Inte ens Lasse har klarat de så vi snackar hulken här! Vad är nöjet? Skitkul att förstöra för andra? Fattar inte grejen. Hatar folk ibland de är så jävla störda i huvudet. Ditt jävla as, jag ska skjuta dig!  :@

Kommentarer
Postat av: Max

Jag har håltimma i 3 timmar idag. :) Klantigt med Ipodsladden.

Får man se dikten någongång? :P

2008-09-02 @ 09:05:10
URL: http://CLOUDstation.se
Postat av: Max

Argsandra i farten förresten :D

2008-09-02 @ 09:05:57
URL: http://CLOUDstation.se
Postat av: Sandra

ALDRIG

2008-09-02 @ 16:17:45
Postat av: Max

Aldrig vilket

2008-09-02 @ 19:37:29
URL: http://CLOUDstation.se
Postat av: Sandra

de med dikten alltså. HAHA

2008-09-02 @ 22:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0