70talet!

Haaallå..............

En katt står utanför mitt fönster, då är allt som vanligt. Fast undrar om hon börjar bli senil för jag släppte precis ut henne och nu tittar hon på mig och mjauar... lagom störd. Ska skicka över filmer nu till min laptop<3 så jag kan kolla. Sen ska jag sätta ihop en powerpoint av vår otroligt roliga teoritant...

Idag redovisade vi sjuttitalet! Jonna var sjuk... surprise surprise haha. Men de gick ju bra ändå! När jag vaknade så såg jag den här fina lappen på dörren:



Tur var väl de för annars hade jag glömt skriva ut de. Ibland är jag så finurligt smart!
Nu ska jag fixa mina filmer, tjooo!!!

(BTW TRADERA LIGGER NERE JUST NU............................ döden)

Kommentarer
Postat av: Sophia

haha, såna lappar gör jag också.. ska du beställa ngt från traderna nu eller?? vad heter du där?

2008-09-22 @ 18:52:28
URL: http://sophiaa.webblogg.se/
Postat av: Sandra

sofia> nee men jag är inne där typ varje dag så de känns helt konstigt när de är nere haha. jag heter zerozeroni där :p

2008-09-22 @ 21:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0