Kate skivor!

Heej

Idag på make upen skulle vi måla kontrastfärger. Tydligen är grönt kontrastfärg till brunt
så jag blev lite grön... HEHE. Efter det så stack vi till skolan, gjorde abolut ingenting
och åkta hem! Typ som vanligt... :p När jag hoppade av bussen cyklade jag till ica och
hämtade mitt brev:D Massa fina Kate skivor!

A bird in the hand! En livevinyl tryckt i USA




MAXIsingeln (12") The big sky från Hounds of love.




Kate bushdemos, tre demolåtar!




Kate bush - Breathing (7") från Never for ever




Kate bush - Suspended in gaffa (7") från The Dreaming


Idag har jag även ringt plusgiro och bett dem skicka hit lite plusgiroblanketter så att
jag kan buda på MAXIsingeln av Running up that hill :)

Kommentarer
Postat av: niiiiinaaaaaaaa

men varför betalar du inte med mammas visakort med plusgiro där istället? går ju snabbare och enklare?

2008-10-12 @ 20:14:46
Postat av: Sandra

nina> jag fatatr inte:(

2008-10-12 @ 22:09:32
Postat av: niiiiinaaaaaaaa

duuu får ju logga in på msn någongång så man kan berätta!!

2008-10-13 @ 14:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0