Trick or treat?

Hej

Läskiga ungar springer utanför vårt hus och skriker. Om de knackar ska jag släcka alla lampar och låtsas som att jag inte är hemma. :( Kan ju inte ge bort mitt godis till dem? När jag blir äldre ska hela mitt liv gå ut på att ge godis till såna små barn. Lovar, men de är om några år de! Så snälla knacka inte!!!

Kom på förresten vem som kan hjälpa mig med min design om jag inte vinner den ena jag tävlar om. Min pappa! Haha. Han har ju hållt på att göra hemsidor och sånt och kan massa skit. Varför tänkte jag inte på det tidigare? Han borde kunna göra en jättefin header till mig! Tål att tänkas på;)

Kommentarer
Postat av: Sandra Kling

Jag såg inga barn ute under halloween. Tur det! Annars hade jag nog blivit skrämd som fan och dessutom hade jag laddat med att äta upp allt godis INNAN halloween :D

2008-11-03 @ 07:07:31
URL: http://camerashutter.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0