Tågena!

Såja!

Nu har jag kollat tågena, haha kommer vara där sjukt tidigt ändå eftersom tågena inte går osm jag vill... Kommer ta bussen 1542 härifrån så jag är väl framme i Köpenhamn typ 17:36. Och då skippar jag ändå ett tåg som hade gjort att jag hade varit där tjugo minuter innan! Men jag måste in till skånetrafiken och fylla på mitt kort och lite sånt också. Haha... ja i alla fall, insläppet är 20:00... bra va? Kan inte ta senare tåg för den går inte förrän 1742 och då är jag itne framme förrän 19:36 och så sent vill jag ju inte vara, dilemma dilemma! Även om de hade varit ganska bra timing.... hmm...

Sheryl ritade en fin karta till mig! Har aldrig varit i Pumpehuset förut och jag ska gå själv, så:


Fin va? Haha. Men de verkar vara lätt att hitta dit så jag klarar mig! Nu ska jag nog sova tror jag, sjukt trött. Fast jag redan sovit några timmar sen jag kom hem efter skolan, helt konstigt! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0