Svenska & idrott!

Heellu.

Sjukt trött hela tiden, vaaarför! Sover flera timmar efter jag kommit hem från skolan varje dag! Argh! Idag skrev jag prov i svenska b, de gick jättebra. Tycker de har så mesiga prov på selma, haha. Känns aldrig som att de som pluggat jättemycket får visa vad de kan typ, utan de är såna begränsade frågor där man kan få en poäng för rätt svar. Jag gillar ju att skriiiiiiiiiiiiva! Om man jämför med provet på linåker/filborna så är proven på selma precis som att man går på dagis, haha! Nemen, är van vid mycket svårare prov där jag jag fått kämpa för att ens kunna få VG och nu känns de som att jag inte får skriva något istället. När kommer de ultimata lagomprovet? Haha.

Sen hade vi idrott, Dagge var inte där som vi hade någon Jens. Ja... vad gjorde vi då? Spelade badminton som vanligt. Våra idrottlektioner är ju verkligen växlande från gång till gång! Känner kreativiteten i luften! Haha. Fast sen gick ju Camilla lite catwalk också, haha!



tjockis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0