Sovmorgon!

Hade sovmorgon idag, eller ja, till nio. Tog bussen som går kvart i och är framme typ tio över för orkade verkligen inte. Men vadådå, när jag kom dit så hade Ditta ändå sprunigt iväg och gjorde annat så vad gjorde vi? Haha, inget. Hon som sa åt oss att komma idag för vi skulle ha mentorstid och sånt. Har vi inte det så är de ju helt onödigt att komma på onsdagar eftersom vi har epatid där. Jaja. :P Kunde i alla fall alltid ta lite.... kort!


Sofia som tar egokort, haha.


Haha, Camilla.


Sen tog Camilla kameran och skulle ta kort på Sofia,
men zoomade in jättemycket haha. Det var tydligen skitroligt. :P

Men då hämnades Sofia, haha!


HEHEHE, jag.


Erkänn snygg strumpa!!!


Någon teckning Mohamsi hade ritat. Det står "jag är torr"
Haha
- Vad skrattar du åt? Han är ju torr.


Hissen! (Ser inte långt ut men de är typ tre/fyra meter) Ni anar inte hur mycket som hänt i den! Haha. Camilla blev indragen där en gång och så trycke dem ner hissen så den fastnade, så där satt hon ett bra tag! Anna har också varit där i fast hon är ju lång så hon kom upp ändå för hon vet hur man klättrar, experterN


Camilla fasar över hissen! Haha
Sofia: Ska jag hoppa ner?
Jag: Ja, så fotar jag så har jag något intressant att lägga upp på min blogg!

Haha!

Sen skulle vi äta, eller Camilla för hon var den enda som hade matkort idag. Hittade iofs en Carro som följde med. Sen tog vi bussen 18 över så jag hann med min eslövsbuss halv! ;)



SLUT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0