Natti

Nu ska jag nog lägga mig.

Har inte så gjort så mycket idag i heller. Var ute och gick lite med mamma innan i alla fall, ute på åkern! Skönt att komma ut lite fastän de är så jävla kallt! Nu till hösten blir jag autmatiskt hängig hela tiden bara för de är så mörkt hela tiden. Men imorgon är det skola! De blir väl kul... :P Ska antagligen redovisa då, ROOOLIGT...

Har lovat Camilla att vara där VARJE dag denna veckan till och med onsdagan då vi egentligen får vara hemma. Haha, så de blir en tuff vecka;) Needå, de kommer gå fint! Nu kom en katt, så nu får jag gå... godnatt.

Kommentarer
Postat av: niiiiinaaaaaaaa

Jag tycker att det är så mysigt med höst. Älskar promenera med keyvan då. och kunna klä sig lite varmt, för då behöver man inte bry sig om att ha fina kläder typ.. bara ta på en jacka ovanpå typ.. plus att det är mörkt.. ^^

2008-10-13 @ 14:15:17
Postat av: PAAATE

Mörkret är ju mysigt, Sandra. Skärp dig

2008-10-13 @ 15:47:11
Postat av: Sandra

ne de är deprimerande

2008-10-13 @ 17:15:43
Postat av: Sophia

jag gillar också när det är mörkt :)

2008-10-13 @ 18:32:25
URL: http://sophiaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0