Men tja

Tror jag har glömt bort att jag har en blogg, kom på de nyss och tänkte att jag väl kunde skriva hej.

Skulle precis köpa biljetter till the pigeon detectives och the futureheads men då var ju inte Lasse hemma utan han är och klipper sig? Jaha, då kommer jag glömma bort biljetterna och komma på de när de är slutsålda, brukar vara så.

Och jag ska skaffa ett konto till! Eller ja, ekonto, som jag ska ha som sparkonto. Jag måste spara mig till en iphone! Och om jag känner mig själv bra så kommer de inte gå om jag har pengar på mitt ungdomskonto eftersom jag är stammis på tradera. Därför gör jag en till så skickar jag över typ 600 i månaden dit? De kan ju bli lite pengar efter ett tag! Eller så sätter jag upp ett mål, att jag bara får handla skivor för max 400 kronor i månaden! Då blir de ju ännu mer pengar på sparkontot!

Eller ska man helt enkelt spärra traderasidan så jag inte kommer in?
Hahaha, ne skoja bara.

Kommentarer
Postat av: PAAATE

Jag har e-sparkonto... 550 kronor i månaden poff

2008-10-24 @ 19:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0