Massa text...

Vi har fått hem såna små rabattkoder från CDON så att man får 50 kronor rabatt. De kunde inte tänkt på de för en vecka sen? Då råkade jag nämligen beställa en sak... turen är i alla fall på min sida! Fast sen och andra sidan så kan jag ju köpa något annat för detta! Kanske någon skiva! Det var ju längessen jag köpte en cdskiva! Eller ... det var det kanske inte ändå ...

Imorgon ska vi lämna in ett arbete som jag inte fattar,
jag har skrivit lite i alla fall, fast får väl försöka bättra på det imorgon då vi har en tretimmarslektion. (Y)! Vad de nu är jag ska skriva, haha. Det är två papper, på de enda pappret står de att jag bara ska ta vanlig fakta och inte ha egna åsikter och tankar. På det andra pappret står de att jag ska analysera och skit... JASÅ? haha. Blir så trött!

Nu ska jag i alla fall duscha, sen sova! Kanske ladda över lite Tori till min ipod så jag kan lyssna imorgon påväg till skolan. Idag började jag förresten nästan gråta när jag stod och väntade på bussen, varför? This womans work började spelas! Haha och stämningen var helt hemsk. Kallt och blött och mörkt och så en deppig låt, kan de bli sorgligare! N' nu tycker jag de kan bli lite sommar så man slipper bli så deppig hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0